Гарантійні зобов’язання

     Гарантійний (безкоштовний) ремонт апаратів здійснюється протягом 12 місяців з дати продажу при дотриманні наступних умов:

- наявності у паспорті печатки і підпису представника торгівельної організації та відмітки про дату продажу та проведення передпродажної підготовки;

- відсутності механічних, хімічних чи термічних пошкоджень слухового апарата;

- дотримання правил експлуатації та технічного обслуговування.

        При відсутності відмітки в паспорті про дату продажу відлік терміну дії гарантійних зобов’язань починається з дати виготовлення апарата, а в разі договірних поставок – з дати його отримання замовником в межах дії гарантійного терміну зберігання.

     Гарантійні зобов’язання виробника слухових апаратів не поширюються на джерела живлення і вушні вкладки.

    Дія гарантії припиняється і ремонт виконується за рахунок клієнта у випадках:

- наявності механічних, хімічних чи термічних ушкоджень слухового апарата;

- недотримання експлуатаційних норм і вимог, що призвело до виходу апарата з ладу;

- порушення контровки гвинтів, або якщо апарат самостійно відкривали;

- закінчення гарантійного терміну.

     Для ремонту чи профілактичного обслуговування  слуховий апарат можна пред’явити в організацію, в якій він був придбаний, в найближче підприємство, що обслуговує слухові апарати, або  вислати безпосередньо на адресу виробника разом з паспортом і гарантійним листом апарата, з письмовими зауваженнями по його несправності, Вашою детальною адресою  і Вашим телефонним номером.  

   Для гарантійного обслуговування  (ремонту) слуховий апарат пред’являється з його паспортом і гарантійним листом. Гарантійний ремонт  виконується виробником  або уповноваженими особами чи  підприємствами, які уклали угоду з виробником про гарантійне обслуговування його виробів. 


Зворотній дзвінок